Sniper: Ghost Warrior Contracts dostał (wreszcie!) tryb dla wielu graczy

Lepiej późno… i tak dalej.

Na nieco ponad tydzień przed debiutem Contracts, CI Games poinformowało, że premiera multiplayera nieco się opóźni. Sytuacja nie była zresztą dla warszawiaków pierwszyzną, w końcu podobna zwłoka miała miejsce przy trzeciej odsłonie Ghost Warriora.

Początkowo zapowiadano, że Kontrakty otrzymają darmową aktualizację w grudniu, tuż przed Sylwestrem studio poinformowało jednak, że potrzebuje dodatkowego czasu na szlify. Jak dowiadujemy się z twitterowego konta gry, oczekiwanie dobiegło właśnie końca.

Patch jest dostępny na PlayStation 4, Xboksie One i pecetach (użytkownicy Steama mogą go pobrać za pośrednictwem osobnej karty katalogowej).

Na co właściwie możemy liczyć? Dopytywani przez jednego z użytkowników, pracownicy CI zdradzili, że w rozgrywce pojawiły się tryby deathmatch i team deathmatch.

Na oceny nowej zawartości jeszcze poczekamy, do tej pory pojawiły się raptem 3 recenzje użytkowników. Jedna z nich odnosi się do gry per se, druga jest wskazówką, jak zainstalować dodatek, a trzecia to pytanie: „dlaczego nikt nie gra w multiplayera?”. W sieci są natomiast dostępne gameplaye z trzech dostępnych map.

Przypomnijmy, że Contracts to tyleż najlepiej oceniana gra w cyklu, jak i najwolniej sprzedający się Snajper. Z oficjalnego komunikatu wiadomo, że Contracts rozeszło się w nakładzie 250 tys. kopii (stan na połowę stycznia). To wciąż sporo (zwłaszcza, że koszty produkcji były mniejsze niż w wypadku poprzedniczek), acz nie zapominajmy, że pierwsza część sprzedała się w 4 mln egzemplarzy, jej następca w dwóch milionach, a trzeci Ghost Warrior trafił do 1,3 mln odbiorców.