Hell Architect: Jak poszła premiera?

Wygląda na to, że gorzej od premier Car Mechanic Simulatora 2021, Mr. Preppera, The Tenants, Farm Managera 2021, Lust from Beyond i Mech Mechanic Simulatora, lepiej natomiast niż debiuty Paradise Lost i Rustlera.

Krajowa odpowiedź na sukcesy Dungeon Keepera i/lub Oxygen Not Included ukazała się na Steamie wczoraj. Dla przypomnienia: tytuł Woodland Games (spółka zależna PlayWaya) i Leonardo Interactive (wydawca) pozwala nam na stworzenie własnego piekła, które możemy – jak u Dantego – podzielić na dziewięć poziomów, ale też postawić na radosny chaos konstrukcji. Poza projektowaniem miejsca kaźni przyjdzie nam pozyskiwać surowce, zwiększać populację placówki i uprzykrzać życie grzesznikom na najprzeróżniejsze sposoby – od konfrontowania ich z morderczymi wiertłami dentystycznymi, przez wciśniecie w żelazne dziewice, po ugotowanie w kotle.

Hell Architect nie został dotychczas oceniony przez żaden notowany na Metakrytyku serwis (no chyba, że liczyć „recenzję” napisaną na podstawie wrażeń z prologu). Całkiem ciepło przyjęli go natomiast pierwsi użytkownicy, 79% ich ocen jest pozytywna… sęk w tym, ze not wystawili bardzo niewiele (gdy piszę te słowa: raptem 24).

Dzięki SteamDB mamy też pierwsze dane na temat zainteresowania tytułem; rekord równocześnie grających zatrzymał się na poziomie 426… Pytanie: czy to dużo?

Dla przypomnienia podrzucamy dane innych tegorocznych debiutów. Jakim popytem cieszyły się one w ciągu premierowej doby? I jak przekładał się on na zbyt?

  • Car Mechanic Simulator22,6 tys. równocześnie grających, 132 tys. kopii w ciągu trzech dni(*)
  • The Tenants3,9 tys. równocześnie grających, 50 tys. kopii w ciągu trzech dni
  • Mr. Prepper3,8 tys.(**) równocześnie grających, 61 tys. kopii w ciągu trzech dni
  • Farm Manager3,2 tys. równocześnie grających, 26 tys. kopii w ciągu trzech dni.
  • Lust from Beyond1,3 tys. równocześnie grających, 29 tys. sprzedanych kopii w trzy dni
  • Mech Mechanic Simulator507 równocześnie grających, 11 tys. sprzedanych kopii w trzy dni
  • Paradise Lost367 równocześnie grających, 12 tys. sprzedanych kopii w cztery dni
  • Rustler113 równoczesnie grających, 6,5 tys. sprzedanych kopii w trzy dni

Poniżej prezentujemy zwiastun premierowy tytułu, życzliwie przypominając, ze na Steamie jest dostępny także jego darmowy prolog.

(*) A jeżeli dotyczyć sprzedaż DLC i wersji konsolowych – jest jeszcze lepiej!

(**) Wynik ten udało się wkrótce pobić niemal dwukrotnie.