Mr. Prepper: Znamy pierwsze dane sprzedażowe

“Polski Fallout Shelter” bije też własne rekordy równocześnie grających.

O tym, że PlayWay ma swój pierwszy tegoroczny hit, już pisaliśmy; w ciągu raptem doby własne schrony przygotowywało nawet 3,8 tys. użytkowników Steama równocześnie. Słusznie jednak przewidywaliśmy, że ten “peak” uda się już wkrótce przebić… i stało się.


(źródło: SteamCharts)

Jest to o tyle ciekawe, że w demo zagrywało się raptem 268 odbiorców jednocześnie, nieco – ale tylko nieco – lepszy wynik (770 odbiorców) uzyskał zaś darmowy prolog.

Prezes Krzysztof Kostowski pochwalił się na Twitterze, że produkcja trafiła do ponad 61 tys. konsumentów, a koszty jej produkcji i marketingu zwróciły się w raptem dwanaście godzin.

Dodajmy, że 23% sztuk kupili klienci z USA, po 5% z Niemiec i Wielkiej Brytanii, 10% z Chin, a 8% – Rosjanie. W przyszłości build trafi również na konsole Xbox, PlayStation i Switcha oraz na urządzenia mobilne.