#ZostanWDomuGrajWPolskieGry: 7 x Lords of the Fallen: GOTY Edition

Mamy trudną grę i trudno zdobyć na nią kody.

Osiem lat temu CI Games (o którego portfolio więcej przeczytacie w tym miejscu) zdecydowało się na zgoła niespodziewany ruch. W kwietniu 2012 studio zapowiedziało Project RPG, reklamowany hasłem: „polsko-niemieckie Dark Souls”. Już w sierpniu stało się jasne, że mowa o Lords of the Fallen, przy którym warszawiacy współpracują z Deck13, znanym wówczas głównie z klasycyzujących przygodówek (seria Ankh).

Tytuł zabiera nas do uniwersum fantasy, w którym bóg umarł przeszło tysiąc lat temu. Wcieliwszy się w niejakiego Harkyna, mamy za zadanie – bagatela – zażegnać odwieczną wojnę między armiami upadłego bóstwa a ludźmi.

Lords of the Fallen czerpie, rzecz jasna, z gier From Software: to sugestywne dark fantasy, w którym nawet dwóch oponentów to wyzwanie co się zowie, system walki bazuje na uskokach i blokach, a walcząc z dziesięcioma zróżnicowanymi bossami musimy gruntownie zapoznać się z ich motoryką. Starcia są jednak wolniejsze i bardziej taktyczne niż u Japończyków (co zresztą nie dziwi, gdy spojrzymy na projekty uzbrojenia). W dodatku podano nam je w trzech smakach: możemy wcielić się w wojownika (ów skupia się na blokowaniu ciosów tarczą), kleryka (korzystającego ze średnich pancerzy, kosturów i młotów) lub zwinnego łotrzyka. Podczas zabawy robimy też użytek z kilku szkół magii, pozwalających nam ogłuszyć antagonistów magicznym taranem, przyzwać na pole walki klona albo stworzyć absorbującą obrażenia barierę.

W raptem tydzień od premiery tytuł sprzedał się w 700 tys. egzemplarzy, a ostatecznie trafił do siedmiu milionów odbiorców. Studio kuło żelazo póki gorące: wkrótce po debiucie ruszyło z produkcją DLC (Ancient Labyrinth, The Monk’s Decipher), a nieco później zapowiedziało sequel.

W marcu 2020 Marek Tymiński (szef studia) pochwalił się, że prace nad kontynuacją „ruszają do przodu”, a przy projekcie czuwają twórcy o międzynarodowej renomie. Ukaże się ona na pecetach oraz konsolach nadchodzącej generacji, a szczegóły na jego temat poznamy już wkrótce.

Steamowe kody na Lords of the Fallen powinniście znaleźć poniżej… ale ponieważ to trudna gra – ich zdobycie nie będzie proste.  Klucze poukrywaliśmy w naszych newsach/artykułach z dni 14.06.19, 06.08.19, 05.11.19, 13.01.20, 23.01.20, 12.02.20, 12.03.20. Co więcej: w każdym z nich zastąpiliśmy jedną z cyfr hashtagiem.

[AKTUALIZACJA]

Ponieważ wszystkie kody zostały już przez Was aktywowane – bez żalu wycinamy je z naszych publikacji.

 

Kontynuujemy akcję #ZostanWDomuGrajWPolskieGry, podczas której rozdajemy ponad dwa i pół tysiąca kodów na ponad 70 polskich gier (dotychczas: m.in. na Shadow Warriora 2Vampire: The Masquarade – Coteries of New YorkWanderlust: Travel StoriesBlair WitchFrostpunka, We. The Revolution, Superhota oraz Dying Lighta). Jeżeli chcecie dowiadywać się o kolejnych jej odsłonach jako pierwsi – zachęcamy do polubienia fanpage’a PolskiGamedev.pl.