Gamedec: Dedukcja, aspekty, profesje

Wytłumaczenia, objaśnienia, eksplikacje.

Trudno w to uwierzyć, ale przełożona adaptacja powieści Marcina Przybyłka zadebiutuje już za trzy dni! Jako tytułowy detektyw mamy rozbijać się po wirtualnych światach (część z nich już znamy, vide rzeczywistość inspirowaną Seven: The Days Long Gone, niegrzeczny Twisted and Perverted czy pokpiwający z tytułów F2P Harvest Time), w międzyczasie eksplorując Warsaw City XXII wieku.

Anshar Studios nie ustaje w tłumaczeniu odbiorcom, na czym właściwie „polskie Disco Elysium” ma polegać. Po zwiastunie punktującym wielość (i ważkość!) wyborów otrzymaliśmy trailer tłumaczący kreację postaci. Od tego czasu studio upubliczniło aż trzy krótkie materiały:

Pierwszy wyjaśnia, jak w grze funkcjonuje mechanizm dedukcji (pozwalający łączyć tropy i wnioskować o wynikach śledztwa).

Drugi skupia się na aspektach, które zyskujemy, podejmując decyzje; to one określają nasz background i pozwalają korzystać z umiejętności.

Trzeci stanowi prezentację profesji.

Rzecz zadebiutuje nie tylko na pecetach, ale i (nieco później) na Switchu. Więcej o dowiecie się o niej ze steamowej karty katalogowej.