Bum Simulator: Wybuchające gołębie, gadające szczury i data premiery

Ragged Games potrzebowało ponad trzech lat, by wyprawić się na wysypisko.

Choć w momencie zapowiedzi wywołał sporo kontrowersji, „symulator bezdomnego” przypominał o sobie nieśmiało. Niemal dokładnie rok temu prezes Krzysztof Kostowski przyznawał, że projekt jest intensywnie testowany przez wewnętrzny zespół PlayWaya, ale wciąż wymaga jeszcze trochę pracy. W kwietniu obwieścił zaś, że tytuł będzie „nagłą i ryzykowną premierą”, gdyż jego twórcy nie zgodzili się na wydanie ani wersji demonstracyjnej, ani prologu.

Jedna z największych nadziei spółki rzeczywiście ukaże się „nagle”, bo już 26 sierpnia, na ponad trzy lata od pierwszych zapowiedzi. Świeżutki zwiastun zdradza, że w grze przyjdzie nam spożywać napoje wyskokowe, śmiecić, żebrać, bić, budować kartonową bazę i craftować ze złomu nieco bardziej wymyślny złom. Ponadto bezdomny skorzysta ze specjalnych zdolności (vide alkoholowy chuch) i przedmiotów (wybuchające gołębie) oraz natrafi na peleton interesujących indywiduów (antropomorficzne szczury, smutni klauni).

Więcej o produkcji dowiecie się z jej steamowej karty katalogowej.