Project Warlock II: Boomer shooter nam się zwiastuje

Głupkowate hordy demonów? Są. Ogromni bossowie? Owszem. Ołów? Obecny. Zaklęcia? No ba!

Czerpiący z Dooma i Hexena retroshooter od Buckshot Software spodobał się graczom. Dość powiedzieć, że na Steamie pozytywnie oceniło go 90% odbiorców (ogółem wystawili oni 2015 ocen), a edycja konsolowa była jedną najżyczliwiej przyjętych polskich gier zeszłego roku.

Od dwóch tygodni wiadomo, że projekt doczeka się sequela, wydanego pod mecenatem Retrovibe. A choć dotychczas mogliśmy o nim napisać jedynie tyle, że się wydarzy, wczorajsze PC Gaming Show nieco rozwiązało języki twórców.

Pierwszy zwiastun zapowiada, że tym razem pokierujemy nie jednym czarownikiem, ale trzyosobową zgrają. Ponadto dowiadujemy się z niego, że już 29 czerwca ruszy zbiórka na Kickstarterze, a miesiąc później wczesnodostępny build zamelduje się na Steamie i GOG-u.

Na steamowej karcie katalogowej czeka na nas odrobina poezji:

„Rozwal strzelbą świniodemona, usmaż dwa impy ładunkiem z ulepszonego kostura i użyj mroźnego wybuchu do powstrzymania trzech szkieletów. To tylko 5 sekund PWII – kontynuacji retro FPS-a, w której czekają 8-STRONNE SPRITE’Y! WERTYKALNOŚĆ! AUTOZAPISY!”.

Triumwirat uczniów czarownika z pierwszej części gry skorzysta z różnorakich, czarodziejskich dyscyplin (piromancji, magii bojowej, „mrocznych sztuczek”), talentów i uzbrojenia. Studio zapowiada ponad 20 broni, lepsze zachowanie potworów (które potrafią teraz „skakać, biegać, cofać się, turlać i korzystać z wielu ataków”) oraz sześć rozległych poziomów. Miło. Czekamy.