Lesson Learned: MadGamesmith odrobiło lekcje z Don’t Starve

Nie dziwi, że studio ujawniło swoją nową grę w dzień nauczyciela.

Estetyczne inspiracje są oczywiste: choć autorzy Gallic Wars i Bouncy Boba deklaratywnie wzorują się na filmie “Wspaniała przygoda Billa i Teda”, trudno nie dostrzec w ich produkcji inspiracji hitem Klei Entertainment. (Nie są zresztą jedyni, bo podobną kreskę widzieliśmy choćby w nadchodzącym Psycho Wolfie).

Gdyby ktoś miał jednak co do tego wątpliwości – pierwszy zwiastuj z łatwością je rozwieje.

Lesson Learned pozwoli nam pokierować Frankiem, który nie posłuchał rodziców i nauczycieli, „a potem było tylko gorzej”. Jak czytamy w informacji prasowej:

„Splot nieszczęśliwych i całkiem niewytłumaczalnych okoliczności sprawił, że został przykładem na to jak źle może się potoczyć pozornie zwykły, szkolny dzień. Pomóż Frankowi w jego podróży przez historię w tej niezwykłej grze z gatunku tower defense. W trybie kooperacji lub dla jednego gracza dostaniesz szansę zmierzenia się z nie do końca zwykłymi zwierzętami, zbierania zasobów, budowania umocnień obronnych oraz zarządzania sługami. Napoleon przedstawiony jako żaba, Cezar w roli byka, w trakcie tej lekcji historii wszystko jest możliwe. Pewne jest tylko jedno. Nauczka, którą odbierzesz nie będzie bezbolesna”.

Produkcja ma błyszczeć w kooperacji, w ramach której zbierzemy zasoby, wzniesiemy konstrukcje obronne (i ulepszymy je!) oraz zawezwiemy na pomoc kolegów ze szkolnej ławy, którzy mają dysponować zróżnicowanymi zdolnościami specjalnymi. Następnie zaś odeprzemy wojska znane z kart historii – od rzymskich legionistów, przez średniowiecznych rycerzy i żołnierzy królewskiej armii francuskiej, po nazistów.

Tytuł, którego wydaniem zajmie się Gaming Factory, zadebiutuje na pecetach w 2022 r. Nieco później możemy liczyć na wersję konsolową.