Homicidal All-Stars szuka drogi na PGA (i do naszych serc)

Autorzy Hard Westa i Phantom Doctrine twierdzą, że „flaki przeciwników (albo własne) trzeba zgarniać z podłogi łopatą, a za wzmiankę o zasadach fair-play dostaje się kastetem prosto w pysk”.

O istnieniu ich turowego reality show wiemy od raptem dwóch miesięcy, a już ekipa Artificer jest gotowa na prezentację targowego builda! W dniach 7-9 października Homicidal All-Stars ogramy w hali nr 7 na stoisku nr 2, twórcy zaprezentują też projekt ze sceny głównej. Nieco wcześniej (bo 3 października) na Steamie pojawi się darmowe demo tytułu.

Pełna wersja zadebiutuje – głosi karta katalogowa – „wkrótce”. Jej wydaniem zajmie się Good Shepherd Entertainment.

Dla przypomnienia: Homicidal All-Stars to reality show, którego uczestnicy trafiają do najeżonych pułapkami labiryntów, gdzie biją, strzelają i nie biorą jeńców! Priorytetem organizującej rozgrywki megakorporacji Omega jest, rzecz jasna, oglądalność, stąd zasady fair play schodzą na dalszy plan.

Między turowymi bitwami możemy liczyć na eksplorację w czasie rzeczywistym, podczas której unikniemy „śmiercionośnych pułapek” i rozwiążemy „karkołomne zagadki”. Nasze zuchy mają się legitymować mocno indywidualnymi zdolnościami, podobnie zresztą, jak ich przeciwnicy.

Za produkcję odpowiada Artificer, zespół – w teorii – świeży… w praktyce: nie do końca. Większość jego członków i członkiń pochodzi z CreativeForge Games (burzliwą historię spółki prezentowaliśmy szerzej w tym materiale), gdzie pracowali i pracowały one nad Phantom Doctrine i Hard Westem.

Swoją drogą: sequel tego ostatniego tytułu (autorstwa Ice Code Games) poradził sobie bardzo przyzwoicie.