Farathan: „Polski Gothic” żyje i ma się dobrze

Mamy dowody!

W lutym zeszłego roku Farathan wywołał spore poruszenie. Dla przypomnienia: dwuosobowy zespół obiecał nam „duchowego następcę” klasyków Piranha Bytes, który zaoferuje 335 zadań, 215 unikatowych postaci niezależnych, 55 przeciwników i 100 godzin zabawy. Nieco później jego autorzy udzielili wywiadu w Polygamii, tłumacząc, w jaki sposób chcą zrealizować swoje śmiałe założenia.

Miesiąc później mikrostudio ruszyło ze zbiórką na Kickstarterze. Ta jednak zakończyła się fiaskiem (zebrano niespełna 50 tys. zł z wymaganych 70 tys.). Od tego czasie o projekcie było podejrzanie cicho. Twórca i twórczyni odpowiadali ponoć na feedback odbiorców, którzy zapoznali się z demem. Ostatecznie zdecydowali się zaś na wydłużenie czasu produkcji.

Jak donosi Cdaction.pl wczesnodostępny build zadebiutuje 15 października (lub na początku 2023). By utwierdzić nas, że prace posuwają się naprzód, ekipa Farathan Studio opublikowała materiały obrazujące „żyjące” miasta i system walki oraz garść screenów.

Po więcej informacji, tradycyjnie, odsyłamy na steamową kartę katalogową.