Farathan: “Grę w stylu Gothica” robi dwóch Polaków

No co, “a Gothic-like game” to oficjalny podtytuł.

Polska to jeden z krajów, w których flagowa seria studia Piranha Bytes cieszy się największym uznaniem, więc rodowód “duchowego spadkobiercy” nie powinien dziwić. Skutkiem trwających od września ubiegłego roku prac w Unreal Engine 4 ma być erpeg, w którym wcielimy się w ratującego świat fantasy cesarskiego syna. Eristan, którego po ścieżce do wiecznej sławy prowadzi pewien zdziadziały mentor, może dołączyć do jednej z trzech gildii i odbudować “jedno z dawnych królestw”. By nie było zbyt łatwo, w krainie plenią się orkowie i Złe Siły, rodzi się też fanatyzm religijny.

Nad grą pracuje dwuosobowy zespół, a mimo to liczby ilustrujące planowany rozmiar produkcji są imponujące. Ze strony projektu dowiemy się, że w Farathanie czeka na nas: 335 zadań, 215 unikatowych postaci niezależnych, 55 przeciwników i 100 godzin zabawy. Poniżej możecie zobaczyć pierwszy zwiastun gry:

Gameplay w surowszej postaci znajdziecie z kolei poniżej.

Autorzy planują wydać grę 21 grudnia tego roku, wcześniej jednak – 7 marca – chcą zameldować się ze zbiórką na Kickstarterze. Tydzień później, 15 marca, opublikują wersję demonstracyjną. Jeśli chcecie, możecie wesprzeć produkcję Farathanu już teraz – środki posłużą m.in. do “ugłosowienia” enpeców oraz upiększenia przerywników filmowych.