Dying Light 2: Ponownie zebraliśmy informacyjny plankton

Gra będzie działać w kilku trybach, do sieci trafiły długie gameplaye, polski dubbing nas (niestety) nie minie.

Premiera naszej eksportowej nadziei nastąpi za nieco ponad tydzień, nie dziwi więc, że Techland właściwie codziennie dzieli się jakimś niuansem dotyczącym zabawy. W miniony piątek studio potwierdziło, że wszyscy użytkownicy PS4 i PS4 Pro mogą liczyć na darmową aktualizację do wersji na PS5. Podobnie, jak użytkownicy Xboksów One, którzy bezpłatnie załatają swoją kopię do edycji na XSX/S.

Przy okazji wrocławianie wyjaśnili, że – wyłączywszy prolog – całą fabułę będzie się dało przejść w trybie kooperacji. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami wszyscy goście sesji online zachowają zdobyte przedmioty i postępy, a wybory podejmiemy wspólnie (ostateczny głos ma jednak należeć do gospodarza).

Z pozostałych wieści: w sieci pojawiła się prezentacja różnych trybów rozgrywki (resolution, quality, performance) na konsolach obecnej generacji.

Performance mode ma działać w stabilnych 60 klatkach na sekundę, quality mode kusić ray tracingiem, a resolution mode: rozdzielczością 4K.

Wrocławianie pochwalili się również polskim dubbingiem… przy czym wszyscy, którzy grali w „jedynkę” w krajowym narzeczu wiedzą, że niekoniecznie jest to dobra wiadomość.

Przerywamy newsa, by nadać ważny komunikat!

Dodajmy, że część szczęśliwców (w tym niżej podpisany) miało już okazję położyć łapy na grywalnym buildzie. A choć na oceny krytyków jeszcze poczekamy, w sieci zaroiło się od długich gameplayów.

Swoją drogą: autorzy i autorki nie zapominają o… pierwszym Dying Lighcie. 24 stycznia gra wzbogaciła się o pierwszą część darmowego wydarzenia Spike’s Story: Last Call, które to rozgrywa się po zakończeniu głównego wątku. Kolejna miniodsłona zadebiutuje w najbliższy piątek.

Znany z „jedynki” Spike próbuje stworzyć azyl dla pozostałych przy życiu mieszkańców Harran. Patrząc na zwiastun: nie będzie to jednak proste.

Na deser łapcie materiał zza kulis serii Dying 2 Know, której ostatni odcinek przyniósł co nieco informacji na temat edycji na PS4 i XBO oraz kooperacji.

To trzeci raz, gdy zbieramy dla Was informacyjne ochłapy na temat nadwiślańskiego blockbustera. Najpierw wyjaśnialiśmy, o co właściwie chodzi z tymi „500 godzinami rozgrywki” i prezentowaliśmy drzewko umiejętności. Nieco później: dzieliliśmy się zapewnieniami o długim wsparciu dla tytułu oraz uspokajaliśmy właścicieli pecetów, które nie spełniają wymagań minimalnych.

Premiera nastąpi już 4 lutego, a zainteresowanych tradycyjnie odsyłamy do steamowej karty katalogowej.