Cyberpunk 2077: Nowa łatka poprawi zachowanie policji i model jazdy

CD Projekt przygotował teasery… patcha.

O tym, że aktualizacja oznaczona numerkiem 1.2 miała zadebiutować wcześniej, dobrze wiemy. Na przeszkodzie stanął jednak atak hakerów na serwery CD Projektu; jak się okazało: w jego wyniku „większość” developerów przez dwa tygodnie po prostu nie mogła kontynuować pracy.

Na oficjalnej stronie gry pojawił się fabularyzowany opis fragmentów łatki. Co prawda nie wiemy, kiedy ona zadebiutuje, ani nie znamy pełnej listy zmian, ale lepszy rydz…

Ze wspomnianego opisu dowiadujemy się, że twórcy zatroszczyli się o bardziej stonowane zachowanie funkcjonariuszy NCPD. Od teraz policjanci nie będą teleportować się nam za plecy i reagować z surowością na przypadkowe postrzały przechodniów.

Ponadto dokonano „aktualizacji oprogramowania sterującego”, co ma zagwarantować płynniejszą jazdę („klatkaż” zdecydowanie się zwiększył) i pozwolono na personalizację czułości kierownicy.

Na tym jednak aktualizacja modelu jazdy wcale się nie kończy. Warszawiacy zadbali o to, by wehikuły nie blokowały się na krawężnikach. „Wyścigowy Rock&Roll”, jak nazwali usprawnienie, to…

„…nowy podsystem pojazdów, który pozwoli nieuważnym kierowcom, którzy ominęli zakręt i wylądowali w stercie śmieci, szybko powrócić na drogę. System pozwala obrócić lub rozkołysać pojazdy, by odzyskać przyczepność”.

Na deser dodano możliwość wykonywania uników poprzez dwukrotne wciśnięcie jednego z klawiszy.

Korzystając z okazji, polecamy Waszej uwadze publikację Gamasutry. Angela Limoncelli, analityczka Luminoso, wzięła na tapet 3700 recenzji użytkowników Cyberpunka 2077, a wnioski, do jakich dotarła, są wcale nieoczywiste.