Wiedźmin 3 i Cyberpunk 2077 na PS5/XSX przełożone na 2022

Ale jak to, przecież PEGI już oceniło porta?!

Trochę podśmiechiwaliśmy się w duchu z portali, które donosiły wczoraj o „rychłej premierze Wiedźmina 3 na konsolach obecnej generacji”, opierając swoje „newsy” na pojawieniu się porta w bazie PEGI. Z prozaicznej przyczyny: podobny błąd media popełniły w ubiegłym roku, wieszcząc rzekomo „niezagrożony” debiut Cyberpunka 2077.

Dla porządku przypominamy jednak kolegom i koleżankom: fakt, że twórcy przesłali swój tytuł do agencji ratingowych nie przesądza o niczym, nie jest to ani probierz jego ukończenia, ani gwarant daty premiery. Po szczegóły odsyłamy do tej publikacji.

Dowodu dostarczył właśnie sam CD Projekt, który obwieścił, że currentgenowe edycje Wiedźmina 3 i Cyberpunka 2077 opóźnią się na 2022. Powodem zwłoki jest chęć zapewnienia „wysokiej jakości” (w oryginale: „we want to make it right”).

Korzystając z okazji przypominamy, że CD Projekt ruszył niedawno z programem stypendialnym skierowanym do dziewczyn z małych miejscowości.