Rogue Spirit pozwoli „wcielić się” w nieprzyjaznego duszka

Ciała przeciwników przejmiemy już bez cudzysłowu.

Po miesiącach serwowania urokliwych widoczków studio Kids with Sticks ujawniło, skąd pochodziły grafiki. Tworzony przez piątkę wrocławian Rogue Spirit będzie rogue-lite’em oglądanym z perspektywy trzeciej osoby. W tytule znajdziemy elementy skradanki, chociaż w roli głównego dania wystąpi możliwość przejmowania kontroli nad przeciwnikami. Wdzierać się do ciał będziemy jako duch księcia krainy Midra. Nad fantastycznym królestwem unosi się groźba ze strony złych sił, więc sięganie po moce potencjalnych gospodarzy wypada wielmoży wybaczyć.

Przejmując ciało wroga, uzyskamy tymczasowy dostęp do zestawu jego oręża i stylu walki, pojawią się też modyfikujące arsenał esencje i dodatkowe zdolności. Również książątko będzie rozwijać talenty – te jednak zachowamy pomiędzy kolejnymi podejściami, co pomoże, gdy któryś z bossów okaże się silniejszy. Autorzy obiecują nam dziesięć generowanych proceduralnie światów umieszczonych w pięciu biomach inspirowanych „Azją”. W zakamarkach tychże czekają, a jakże, rozmaite sekrety.

Tytuł trafi w tym roku do wczesnego dostępu i, jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, pozostanie w nim około siedmiu miesięcy. Więcej o grze przeczytacie na Steamie.