Principle of Karma pozwoli nam osiągnąć RADOŚĆ!

„Narodziny – Życie – Śmierć – Powtórzenie” – streszcza pętlę rozgrywki Marcin Nowak, solista związany wcześniej z Techlandem i CD Projektem.

Ów pracuje jednocześnie nad interaktywną adaptacją „Procesu” Franza Kafki, Jigsaw Puzzles, które wtłoczy nam do głów nieco informacji na temat arcydzieł światowego malarstwa(*), oraz Principle of Karma właśnie.

Gra Nowaka to rozpisana na 55 plansz logiczna platformówka, w której staramy się przerwać pętlę, w jaki znalazł się nasz ludek, by osiągnąć „RADOŚĆ!” (pisownia oryginalna). Ma ona przyciągać „trybem współpracy dla jednego gracza” (również nie wiemy, co to znaczy) oraz monochromatyczną oprawą rodem z wczesnych lat 80.

Pełną wersję ogramy ponoć już w I kwartale tego roku. Screeny z gry prezentujemy poniżej, jej trailer obejrzycie zaś na steamowej karcie katalogowej.

(*) więcej o twórczości projektanta dowiecie się z jego oficjalnej strony.