PGA: Dying Light 2 – Co się udało? Co zawiodło?

Podczas targów Tymon Smektała (Techland) podsumuje ze sceny produkcję najwiekszego polskiego hitu a.d. 2022.

Pięć milionów egzemplarzy „pękło” w raptem miesiąc od premiery, już wkrótce parkour z żywymi trupami otrzyma pierwszy z fabularnych dodatków, a wrocławianie mają ponoć plan na wiele lat wsparcia.

Czy jednak grę ujawniono za wcześnie? Jakie były największe wyzwania produkcji? I ile prawdy jest w medialnych doniesieniach o kłopotliwej filozofii designu?

O to wszystko (i wiele innych kwestii) podpytamy na PGA z małej sceny (pawilon 7) Tymona Smektałę, głównego producenta. Rozmowa odbędzie się w sobotę o godz. 12:00.

To jednak niejedyna niespodzianka, jaką przyszykowała dla Was redakcja PolskiGamedev.pl. Pełną rozpiskę prezentujemy pod tym adresem.