Nemesis: Lockdown wkrada się do early accessu

Podtytuł budzi straszne skojarzenia… i dobrze, bo to straszna gra!

Kolejny – po ciepło przyjętym Tainted Grail: Conquest – projekt Awaken Realms to turowy horror inspirowany „Obcym”. Trafiwszy do bazy na Marsie, musimy współpracować, by przeżyć… Warto być jednak ostrożnym; każdy gracz ma do zrealizowania własne sekretne cele, a jednym z nich może być pozbycie się towarzyszy.

Nemesis rozpoczęło swój żywot jako planszówka (na Kickstarterze zebrano na nią ponad 5 mln funtów!). Choć jej adaptację przystosowano do możliwości nowego medium, pryncypia pozostały te same: poruszamy się w turach, korzystamy z kart akcji, craftujemy i wykorzystujemy wyposażenie.

Na etapie wczesnodostępnego builda gra umożliwia zarówno rozgrywkę solo, jak i w multiplayerze. Po więcej informacji odsyłamy na steamową kartę katalogową tytułu.

Za projekt odpowiada kieleckie InterStudio.

W tzw. międzyczasie developerskie skrzydło Awaken Realms pracuje nad Nemesis: Distress (które pożeni formułę z pierwszoosobową perspektywą) oraz grą planszową, która miała być grą wideo, ale podzieliła się na dwie gry, a ta pierwsza gra wideo jest teraz zupełnie inną grą wideo.