Komornik: Do egzekucji daleko, więc dostaniemy visual novel

Za scenariusz odpowiada autor książkowego pierwowzoru, Michał Gołkowski.

„Komornik: Nieskruszony” posłuży jako wstęp do „właściwej” produkcji – tej, którą nazwaliśmy „kolejną grą kolejnej spółki na podstawie kolejnej książki kolejnego pisarza”. O prologu wiemy już nieco więcej niż o zaplanowanym na 2023 erpegu – nic dziwnego, w końcu dostaniemy go do rąk jeszcze w tym roku. Nad tytułem również pracuje Sylen Studio – będzie to formalny debiut zespołu – jednak tutaj elementy gry fabularnej zostaną wkomponowane w interaktywną nowelkę opisującą, co stało się jeszcze przed wydarzeniami znanymi z książek Gołkowskiego.

Przypomnijmy, że światem przedstawionym u autora jest Rzeczpospolita Polska po połowicznie przeprowadzonej apokalipsie. Bohaterem „Komornika: Nieskruszonego” będzie Aniketos Pierwszy – przedstawiciel tytułowej profesji, który z nadania niebios wędruje po Europie Wschodniej i odszukuje zadłużone ludzkie dusze, próbując uporać się z zaistniałym bałaganem.

By lepiej wyobrazić sobie, w czym rzecz i jakich klimatów oczekiwać należy, Sylen Studio podzieliło się paczką niespecjalnie pocieszających artworków.

Zapowiedź „Nieustraszonego” na ten rok stanowi pokłosie, jak czytamy w przesłanym komunikacie, „aktualizacji strategii rozwoju” i zmiany na stanowisku prezesa. Tym jest aktualnie Marcin Janiszewski, wcześniej związany z Lionhead Studios, CD Projektem Red i, ostatnio, Flying Wild Hog, gdzie pełnił rolę Lead Designera.