Dying Light z wielomilionowym sukcesem

Edycja rozszerzona Dying Light była dostępna za darmo w Epic Game Store. I okazała się wielkim sukcesem.

Ponad 8 lat od premiery, a produkcja Techlandu cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem. Oczywiście duży wpływ na to miał fakt, że klienci Epic Game Store grę otrzymali za darmo. Akcja „Darmowy bilet do Harran” odbyła się w dniach 6-13 kwietnia i w tym czasie Dying Light Enhanced Edition odebrało ponad 15 milionów graczy.

Studio podało, że ustanowili też nowy rekord grających w Dying Light równocześnie, który wynosi teraz 760 tysięcy. Jak piszą, wynik przekroczył ich najśmielsze oczekiwania, a jest to efekt długoletniego wsparcia. Techland podkreśla, że podobne podejście ma do kontynuacji swojego hitu o zombie.

Zawsze jesteśmy blisko naszej oddanej społeczności i to samo podejście stosujemy w przypadku Dying Light 2: Stay Human. W zeszłym tygodniu wydaliśmy ważną aktualizację “Krwawa Jatka”, która zmienia rozgrywkę, walkę oraz dodaje nowe możliwości craftingu broni. A to dopiero początek – na ten rok i przyszłe lata mamy zaplanowane mnóstwo dodatkowej zawartości – mówi Oleg Klapovskiy, szef działu wydawniczego Techlandu.

Liczba 15 milionów pobranych kopii Dying Light Enhanced Edition robi wielkie wrażenie i warto zestawić je z danymi sprzedażowymi. Ostatniego dnia stycznia tego roku Techland pochwalił się, że łącznie do graczy trafiło 30 mln pierwszej i drugiej części gry. Dokładne dane studio publikowało w kwietniu 2022 roku: Dying Light – 20 milionów, Dying Light 2: Stay Human – 5 mln.