Dying Light: Hellraid opóźnione

Opóźniana gra, którą skasowano, a która stała się później dodatkiem do innej gry, została opóźniona.

Nie tak dawno temu informowaliśmy, że Hellraid trafi do nas 23 lipca. Jak się jednak okazuje: zaordynowane przez Techland betatesty zaowocowały zmianą terminu debiutu. Ostatecznie rozszerzenie pojawi się 13 sierpnia na pecetach i dzień później na PS4 i XBO.

DLC mocno bazuje na zarzuconym pomyśle na singlowego RPG-a, który w swoim czasie jawił się jako konkurencja dla Dark Messiah of Might & Magic i Dishonored. Projekt został (z niejasnych przyczyn) skasowany w maju 2015. Wcześniej zapowiadano, że skorzysta on z mocnych stron Dead Island (a więc walki z wykorzystaniem broni białej), ale odczuwalnie zmieni scenerię. Gra miała się toczyć w gotyckich lochach, które przemierzalibyśmy solowo, bądź w czteroosobowym co-opie, szatkując demony przywoływane przez nieostrożnego czarodzieja.

Marka na dobre wróciła w kwietniu. Wiadomo, iż do świata Hellraida przeniesiemy się dzięki automatowi do gier, który pojawi się w Wieży po awarii zasilania. Odpalenie maszyny pozwoli nam opuścić Harran, by zmierzyć się z siłami nieczystymi i zdobyć dodatkowe nagrody.

Przypomnijmy, że w ciągu ostatnich 12 miesięcy właściciele Dying Lighta otrzymali darmowy tryb battle royale (czy tam brutal royale) oraz crossovery z Chivalry, Left 4 Dead i Unturned. Sequel wrocławskiego blockbustera został zaś przesunięty na bliżej niesprecyzowaną przyszłość, a my dowiedzieliśmy się coś niecoś o kulisach jego produkcji.