Cyberpunk 2077: Nowy patch poprawia poprzedni patch

Trauma Team uporał się z traumą, jaką była niemożność przejścia gry.

CD Projekt Red nie tylko dba o obyczajność modderów (dowodem usunięcie moda, który pozwalał na seks z Keanu Reevesem), ale i intensywnie pracuje nad łataniem builda. Sęk w tym, że choć pierwszy duży patch poprawił użycie pamięci i wyeliminował kilka możliwych przyczyn crashowania, to jednocześnie… uniemożliwiał on przejście gry. Część odbiorców uskarżała się, że podczas obowiązkowego zadania „Stary znajomy” nie otrzymywali telefonu od Takemury, co blokowało dalsze postępy. Studio natychmiast poinformowało, że jest świadome problemu i zapowiedziało pracę nad jego wyeliminowaniem.

Najnowszy hotfix, oznaczony numerkiem 1.11. jest niby skromniutki, lista poprawek zamyka się na raptem dwóch punktach. Aktualizacja jest jednak o tyle istotna, że naprawia wprowadzone uprzednio problemy z losowością przedmiotów i – po prostu – pozwala przejść graczom dalej.

Z pozostałych wieści: warszawski blockbuster został nominowany do nagród D.I.C.E. Awards, acz w raptem jednej kategorii (dla porównania: The Last of Us Part II zawalczy o 11 statuetek).