All in! Games z nową strategią, w planach projekty za 20 mln zł

Do końca 2023 wydawca Chernobylite’a i Ghostrunnera chce mieć pod sobą 10 spółek zależnych, które będą tworzyć gry rozchodzące się w milionowych nakładach.

Ujawnienie „nowej strategii” All in! Games zapowiadało już we wrześniu, komunikując wówczas powstanie Iron Bird Vreations oraz Happy Little Monsters, studiów developerskich i technologicznych, które mają zająć się m.in. „kreowaniem nowych systemów sprzedaży” i sztuczną inteligencją oraz pracą nad autorskimi produkcjami. Nieco później firma podpisała list intencyjny z ARP Games, co ma zaowocować powstaniem „nowego podmiotu” (szczegółów jednak brak). PolskiGamedev.pl dowiedział się zaś, że nie wyda ona War Mongrels (choć zainkasuje pewną część przychodów z gry).

Spółka zaprezentowała wczoraj zręby wspomnianej strategii. W planach All in! Games jest rozbudowa grupy kapitałowej oraz praca nad projektami o budżetach przekraczających 20 mln zł.

„Do końca 2022 roku zamierzamy otworzyć co najmniej trzy tego typu projekty. Zakładamy, że sprzedaż każdego wielkoformatowego tytułu wyniesie przynajmniej milion egzemplarzy w perspektywie roku od wydania”

– skomentował prezes Piotr Żygadło. Do końca 2023 All in! Games chce zwiększyć stan posiadania do 10 spółek zależnych. Zakłada również „realizację koncepcji one-stop-shopu dla developerów”, co znaczy tyle, iż: „stworzy (ona) rozwiązanie dla deweloperów gier, w którym All in! Games przejmie wszystkie procesy wydawnicze i promocyjne, dzięki czemu twórcy gier będą mogli skupić się na tworzeniu tytułów”.

Co to wszystko znaczy? Nie wiadomo.

Z prezentacji dla inwestorów dowiedzieliśmy się natomiast, że Ghostrunner w ciągu roku sprzedał się w 900 tys. kopii, a Chernobylite trafił dotychczas do 200 tys graczy. Z kolei po Tools Up! sięgnęło 250 tys. odbiorców.