Alaloth: Champions of the Four Kingdoms z przesuniętą premierą

Jest i jasna strona zmiany: Cztery Królestwa trafią na cztery platformy.

Alaloth ma połączyć klasykę izometrycznych erpegów fantasy takich jak Baldur’s Gate z bardziej dynamiczną walką, w której wystarczy jedna pomyłka, by zginąć. W prace nad tytułem włoskiego studia Gamera zaangażowane jest All in! Games. Wkład polskiej ekipy dotyczy zarówno produkcji tytułu, jak i jego wydania – i przy okazji tegorocznego Gamescomu dowiedzieliśmy się, że Alaloth będzie dystrybuowany w szerszym zakresie niż zakładano.

Produkcja ukaże się nie tylko na pecetach i Xboksie One, ale także na Switchu i PlayStation 4. Wszystkie wersje trafią na rynek jednocześnie – ale niestety nastąpi to dopiero w 2021 roku.

Na pocieszenie trwające targi przyniosły nam nowy zwiastun gry. Możemy zobaczyć na nim m.in. niepokazywanych wcześniej przeciwników, znalazł się też rzut oka na ekran ekwipunku – który, nie bójmy się tego powiedzieć, z Baldurem niespecjalnie się kojarzy. Z drugiej strony mamy tu kilkunastu potencjalnych kompanów i kilkadziesiąt “domów”, które możemy reprezentować.

Więcej o grze przeczytacie na Steamie. Jeśli nazwa gry wydaje się wam znajoma, ale nie potraficie powiązać jej z konkretnym zdarzeniem – jest to jedna z tych produkcji, przy których pracował Chris Avellone. Jak informowało nas All in! Games, współpraca ta została zakończona, zanim wyszły na jaw kierowane pod adresem projektanta oskarżenia o molestowanie.