Hellish Quart: Długie miecze i nowe miejscówki

Kubold z góry przeprasza za bełkotliwy komentarz.

Wybaczamy językowe potknięcia, bo przecież trudno się Hellish Quartem nie ekscytować. Ujawniony w lipcu symulator średniowiecznego fechtunku przebojem wdarł się na listę najbardziej wyczekiwanych polskich premier, a jego kolejne gameplaye notują po kilkadziesiąt tysięcy wyświetleń.

Całkiem niedawno projektant, który ma na koncie animacje do Wiedźmina 3, Gears of War: Judgement i Bulletstorma, wytłumaczył nam, jak działa walka z wykorzystaniem długich mieczy i odpowiedział na pytania społeczności. Od tego czasu opublikował na swoim kanale modelowy pojedynek z martwą naturą w tle.

Autor pokusił się również o materiał z komentarzem, który jest okazją, by przyjrzeć się nieujawnionym wcześniej lokacjom.

Wczesnodostępny build zadebiutuje już 16 lutego. W tzw. międzyczasie darmowe demo tytułu odpalicie zarówno na Steamie, jak i GOG-u.