Hellish Quart: Siedem minut fechtunku oraz Q&A

Kończ waść, builda wypuszczaj!

Zapowiedziany w lipcu Hellish Quart to – obok Manor Lords – jedna z dwóch nadwiślańskich produkcji, które przykuwają uwagę historycznymi reliami oraz kameralnym składem studia. Za symulatorem XVII-wiecznych pojedynków stoi raptem dwóch twórców, w tym Jakub „Kubold” Kisiel, animator, który ma na koncie pracę nad Wiedźminem 3, Gears of War: Judgement i Bulletstormem.

W najnowszym materiale mówi on o walce z wykorzystaniem mieczy długich (wymagającej ponoć aż 300 animacji), demonstruje bloki (i wyjaśnia, które z nich dobrze sprawdzą się w boju) i odpowiada na pytania fanów. To zarazem niezła okazja, by przyjrzeć się nowym fragmentom gameplayu.

Sienkiewiczowska produkcja powinna zadebiutować we wczesnym dostępie już 16 lutego. Jej darmowe demo odpalicie zarówno na Steamie, jak i GOG-u.