Polska w grze #98: Scenarzysta forsę wziął…

…ale za co?

Odpowiedzi udzielą Grzegorz Like (ex One More Level, teraz: Bloober Team) oraz Karolina Stachyra i Arkadiusz Borowik (ex-CD Projekt Red, obecnie: Techland).

Czy scenariusze gier wideo muszą być przewidywalne? Jak wydostać damę z opałów? W jaki sposób wykorzystać interaktywność medium? Jakie ograniczenia konstrukcyjne nękały Wiedźmina 3? Czy fabułę Dying Light 2 budowano wokół gameplayu?

W pierwszej części audycji z ww. tematami mierzy się Grzegorz Like odpowiedzialny (m.in.) za scenariusze Ghostrunnera, Darkwooda i The Medium (ale również za pewien krakowski musical). Następnie bierzemy na spytki Karolinę Stachyrę (autorkę wątku Krwawego Barona) i Arkadiusza Borowika (który macza palce przy techlandowym „Projekcie RPG”, jednak ma także doświadczenia z telewizją czy radiem).

Podcast odsłuchacie także na Spotify:

Pod tym adresem nadajemy na Apple Podcasts.