Polska w grze #65: „Ujawniamy wszystkie sekrety PR-u”

Tytuł audycji zasugerowali nam branżowi specjaliści od PR-u. (Przy okazji podpowiadając, jak trafić na okładkę „Game Informera” oraz czołówkę IGN-u, poprowadzić kampanię marketingową, zebrać wishlisty i przyciągnąć influencerów).

Agnieszka Szóstak (PR Outreach) i Michał Azarewicz (Mass Creation) zjedli na kontaktach z mediami zęby, a nawet kilka kompletów sztucznych szczęk. W rozmowie z niżej podpisanym  wyjaśniają oni, jak dotrzeć do graczy z niszowym produktem, w jaki sposób komunikować gameplayowe nowiny, kiedy wici o grze rozejdą się same, a kiedy warto sięgnąć po portfel. Ponadto opowiedzą o tym, dlaczego pandemia znacznie ułatwiła ich pracę.

Tu znajdziecie nagranie na Spotify:

Pod tym adresem nadajemy na Apple Podcasts.

Podcastu wysłuchaliście dzięki wsparciu partnerów portalu PolskiGamedev.pl: Totalizatora SportowegoKGHM Polska MiedźFundacji State of Poland, Fundacji Orlen i Fundacji ARP.