Paweł Schreiber i Barnaba Siegel o tym, co dalej z “Pixelem”, “CD-Action”, “PSX Extreme”, Gry-Online, PPE, “Komputer Światem”, “PC Formatem”, Gram.pl i Eurogamerem.
Rozmówcy Mateusza Witczaka (PolskiGamedev.pl) zastanawiają się, dlaczego nie powstały polskie odpowiedniki Kotaku, Polygona czy GamesIndustry.biz, jaka przyszłość czeka media drukowane, a jaka – cyfrowe. Panowie próbują również zdefiniować, czym właściwie jest “publicystyka”, polecają krajowych felietonistów i przekonują, że recenzja wcale nie jest dziennikarskim przedszkolem.
Wersja MP3 jest dostępna w tym miejscu.
A jeśli chcecie nas przesłuchać za pośrednictwem Spotify’a – zapraszamy tutaj.
Pod tym adresem możecie nas przesłuchać na Apple Podcasts.
UPS!
Klucze przez chwile tu były… ale ostatecznie wyemigrowały do zakładki “publicystyka”, do jednego z opublikowanych przez nas felietonów.