Polska w grze #15: Kwasy prasy

Paweł Schreiber i Barnaba Siegel o tym, co dalej z „Pixelem”, „CD-Action”, „PSX Extreme”, Gry-Online, PPE, „Komputer Światem”, „PC Formatem”, Gram.pl i Eurogamerem.

Rozmówcy Mateusza Witczaka (PolskiGamedev.pl) zastanawiają się, dlaczego nie powstały polskie odpowiedniki Kotaku, Polygona czy GamesIndustry.biz, jaka przyszłość czeka media drukowane, a jaka – cyfrowe. Panowie próbują również zdefiniować, czym właściwie jest „publicystyka”, polecają krajowych felietonistów i przekonują, że recenzja wcale nie jest dziennikarskim przedszkolem.

 

Wersja MP3 jest dostępna w tym miejscu.

A jeśli chcecie nas przesłuchać za pośrednictwem Spotify’a – zapraszamy tutaj.

 

Pod tym adresem możecie nas przesłuchać na Apple Podcasts.

 

UPS!

Klucze przez chwile tu były… ale ostatecznie wyemigrowały do zakładki „publicystyka”, do jednego z opublikowanych przez nas felietonów.