Nadir: Ruszyła zbiórka (i informacyjna kanonada!)

Twórcy Alder’s Blooda szykują „piekielnego roguelike’a jRPG”.

Shockwork Games zdążyło nam już o swojej nowej grze opowiedzieć… acz dość zdawkowo. Sporo światła rzuca natomiast uruchomiona właśnie zbiórka na Kickstarterze. Zespół planuje zebrać 137 tys. zł, gdy piszę te słowa ma zaś na koncie niespełna 10 tys.

Pokierujemy trzyosobową drużyną awatarów reprezentujących każdy z Siedmiu Grzechów Głównych. Nasi podopieczni walczą, wykorzystując wspólne dla wszystkich karty zdolności. Ich osobiste predyspozycje wpływają jednak na wynik podjętych akcji.

Czy wspomniałem, że umiejętności możemy łączyć w kombosy, a decyzje podejmujemy pod presją czasu?

Celem grupy jest dotarcie na dno tytułowego Nadiru. Każdy z „kręgów” miasta ma się charakteryzować innym motywem przewodnim oraz świeżymi typami przeciwników (ta nieustanna zmienność ma nas skłonić do eksperymentowania z buildami podkomendnych). „Roguelike’owość” będzie się zaś przejawiać w ostateczności straty: wraz ze śmiercią awatara utracimy wszystkie, przypisane do niego karty.

Gra docelowo zmierza na pecety i konsole minionej generacji. Nie wiadomo, kiedy ukaże się ona na PS4, Switchu i XBO, natomiast do steamowego wczesnego dostępu wskoczy już w trzecim kwartale tego roku. Jej twórcy rzucili nam też pewne wyzwanie – jeżeli zbiórka zostanie polecona na Twitterze 200 razy, udostępnią demo tytułu.

Projekt możecie wesprzeć pod tym adresem.