Green Hell dostanie wkrótce tryb co-op, Creepy Jar wybiera się na GPW

Przy okazji dowiedzieliśmy się nieco o nowej grze.

Przedstawiciele Creepy Jar spotkali się dziś z inwestorami, by porozmawiać o planach na nadchodzące miesiące. Wnioski?

1) Studio trzyma się planu na rozwój Gren Hella, jaki wytyczyło we wrześniu ubiegłego roku. Zakładał on produkcję DLC, które pozwoliłoby na uprawę roślin (ukazało się ono w listopadzie), wydanie edycji na konsole oraz dodatnie do gry czteroosobowego co-opa. Ten ostatni, czytamy w prasówce, pojawi się w grze na przełomie marca i kwietnia. W podobnym czasie ukaże się konwersja na konsolkę Nintendo Switch, a później (w trzecim kwartale) survival trafi również na PlayStation 4 i Xboksa One.

2) Creepy Jar rekomenduje akcjonariuszom przeniesienie notowań na GPW. I ma ku temu solidne podstawy, podczas spotkania dowiedzieliśmy się, że na samym Steamie rozeszło się 360 tys. egzemplarzy Green Hella, a wishlista przekroczyła 610 tys. zapisów.

Zarówno kapitalizacja, jak i obroty i potencjał spółki predysponują ją do notowań na rynku głównym GPW. Mamy bardzo dużo deklaracji inwestorów instytucjonalnych o potencjalnej inwestycji w nasze akcje po zmianie rynku notowań. Będziemy dążyć do szybkiego rozpoczęcia procedur.

– twierdzi prezes Krzysztof Kwiatek (pisownia oryginalna).

3) Spółka podtrzymała, że pracuje nad grą osadzoną w konwencji science-fiction, a w dodatku nieco uściśliła moment jej premiery. Choć jeszcze w listopadzie była mowa o drugiej połowie 2021, nienazwany tytuł ogramy dopiero pod koniec przyszłego roku. Ukaże się on na pecetach, Switchu, PS4 i Xboksie One oraz konsolach nowej generacji. (Do niedawna była mowa jedynie o „konsolach Sony i Microsoftu”).

Będzie to zaawansowany symulator rozwoju bazy wraz z elementami survivalu, z perspektywy pierwszej osoby w scenerii science-fiction. Część zespołu została już delegowana do nowego projektu. Zakładamy, że budżet gry będzie większy niż GREEN HELL.

– dopowiada Kwiatek (pisownia oryginalna). Wśród inspiracji prezes wymienia takie tytuły jak Astroneer, Satisfactory i Subnautica, zapowiada również nacisk na co-opa oraz zarządzanie bazą.