Ghostrunner: Fizyczna edycja wbiega na Switcha, gra szykuje się do skoku na PS5 i XSX

Tymczasem jej twórcy chwalą się ocenami IGN-u, Polygona, Eurogamera, Destructoida i Shacknews.

One More Level znalazło kolejny pretekst, by przypomnieć o ciepłym przyjęciu jedynej cyberpunkowej produkcji z Polski, której jakość nie budzi kontrowersji. Pokazany podczas konferencji IGN-u zwiastun to, w zasadzie, remiks dobrze już znanego cinematika, acz upstrzony reakcjami prasy.

Co jednak istotne: w końcowych klatkach zdradza on datę debiutu fizycznego wydania tytułu na Switchu (30.06).

Korzystając z okazji niniejszym nadrabiamy zaległości. Kilka dni temu dowiedzieliśmy się, że tytuł ukaże się na PlayStation 5 i Xboksie Series X/S już 28.09. Nowa edycja ma zawierać „ulepszoną grafikę, wydajność i nowe elementy”. Z informacji prasowej dowiadujemy się, że port skorzysta z postprocesowanego HDR i ray tracingu oraz zrobi użytek z haptycznych możliwości kontrolera DualSense. Ponadto możemy liczyć na rozdzielczość 4K w 120 klatkach na sekundę.

W edycji na PS5 i XSX Ghostrunner ma oferować dodane po premierze tryby (Kill Run Mode, tryb fotograficzny). Latem gra wzbogaci się zaś o roguelike’owy Wave Mode oraz ułatwiający zabawę Assist Mode.

PS Pamiętacie, że tytuł doczeka się sequela (o którym wiadomo jedynie tyle, że powstaje)?