Gaming na Giełdzie VI: Zapis konferencji

Nie zdążyliście na wydarzenie, które zorganizowaliśmy wspólnie ze Strict Minds, GPW i StockWatch.pl? Nic straconego!


Co prawda konferencja finałowa szóstej edycji „Gamingu na giełdzie” już się zakończyła… ale jeśli nie mieliście okazji by wysłuchać, jak prezesi krajowych spółek dyskutują o finansowaniu gamedevu przez inwestorów, pandemicznym graniu, tworzeniu przyjaznego community albo projektowaniu rozgrywki pod kątem singla/multi – kim jestem, by Was zatrzymywać?

Dzień pierwszy (11 maja):

„Największe różnice w projektowaniu i finansowaniu gier single oraz multiplayer”

  • Krzysztof Kwiatek i Krzysztof Sałek (Creepy Jar)
  • Marek Markuszewski (Starward Industries)
  • Maciej Łączny (Untold Tales)
  • Piotr Babieno (Bloober Team)

Prowadzący: Mateusz Witczak (PolskiGamedev.pl)

„Community w grach wideo — jak stworzyć przyjazną atmosferę bez toksycznych zachowań?”

  • Mateusz Kirstein (People Can Fly)
  • Paweł Jawor (Far From Home)
  • Damian Jaśkowski (Fundacja Indie Games Polska, 11 bit studios)
  • Dominika Szot (It’s Her Game)

Prowadzący: Paweł Hekman (Polygamia.pl)

„Zamiast na miasto idziemy grać – rozrywka elektroniczna odpowiedzią na samotność w dobie pandemii”

  • Jose Teixeira (Exit Plan Games)
  • Paweł Waszak (Darkpoint Games)
  • Ignacy Kurkowski (Unseen Silence)
  • Michał Szewerniak (Duality Games)

Prowadząca: Agnieszka Zaręba (dziennikarka ekonomiczna)

„Game over czy next level? Czy polski gamedev wciąż może liczyć na łatwe finansowanie od inwestorów?”

  • Paweł Bieniek (StockWatch.pl)
  • Marcin Przesnyski (Chiswick Creative Ventures)
  • Agnieszka Wiszowaty (Kancelaria Kurek, Wójcik i Partnerzy Radcowie Prawni)
  • Dariusz Mejszutowicz (GPW)

Prowadzący: Kamil Klinowski (ekonomista, inwestor w sektorze technologicznym)

Dzień drugi (12 maja):

„Konsole, PC oraz smartfony – podział rozgrywki ze względu na platformy”

  • Jarosław Wojczakowski (Vivid Games)
  • Łukasz Rosiński (Varsav Game Studios)
  • Krzysztof Król (7levels)
  • Andrzej Blumenfeld (Far From Home)

Prowadzący: Mariusz Klamra (GRYOnline.pl)

„Jak Among Us pokonało Anthem oraz Marvel’s Avengers. Niespodziewane wieloosobowe hity pandemii”

  • Marcin Marzęcki (Kool2Play)
  • Michał Gembicki (Klabater)
  • Marcin Jaśkiewicz (Simteract)
  • Konrad Adamczewski (11 bit studios)

Prowadzący: Paweł Hekman (Polygamia.pl)

„Monetyzacja na dużych i małych platformach. Skąd pojawiły się mikropłatności w tytułach z sektora AAA?”

  • Piotr Babieno (Bloober Team)
  • Jakub Pieczykolan (Qubic Games)
  • Maciej Kasprzak (Totalizator Sportowy)

Prowadzący: Mateusz Witczak (PolskiGamedev.pl)

„Relacje inwestorskie w czasach pandemii. Jak skutecznie komunikować działania spółki przez internet?”

  • Krzysztof Kostowski (PlayWay)
  • Piotr Babieno (Bloober Team)
  • Michał Masłowski (Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych)
  • Łukasz Rosiński (Varsav Game Studios)

Prowadząca: Agnieszka Zaręba (dziennikarka ekonomiczna)