Game Dude: Co ma Tarantino do gier wideo?

O romansie kina z kulturą cyfrową opowiedzą weterani CD Projekt Red i Bones Studio. Gospodarzem wydarzenia, już tradycyjnie, jest Warszawska Szkoła Filmowa.

W maju tego roku studenci tworzenia gier wideo WSF-u zainicjowali cykl spotkań z branżowcami. Na pierwszy ogień poszli Maria Borys-Piątkowska (Flying Wild Hog) i Paweł Sasko (CD Projekt Red), którzy opowiedzieli o tworzeniu fabuł. Nieco później Konrad Tomaszkiewicz (Rebel Wolves), Tom Tomaszewski (Crunching Koalas) i Aleksander Kauch (11 bit studios) podpowiadali nam, jak się dostać do branży.

Co czeka nas tym razem? Jak czytamy na facebookowym wydarzeniu:

  • Jesteście reżyserami czy aktorami, którzy zastanawiają się nad możliwością pracy przy tworzeniu gier?

  • Chcecie zobaczyć jak od kulis powstawały cutscenki z Waszych ulubionych produkcji?

  • Szukacie możliwości dokształcenia się specjalizacji, którą chcecie się zajmować?

Jeśli tak, to zapraszamy Was na pierwsze spotkanie w II sezonie naszego projektu!

Już 16 listopada o 19:30 w Kinie Elektronik wysłuchamy rozmowy Kajetana Kapuścińskiego i Adriana Perdjona. Pierwszy z panów to cinematic lead designer w CD Projekt Red (ma na koncie prace nad Wiedźminem 3 i Cyberpunkiem 2077), a zarazem absolwent WSF-u. Drugi: właściciel studia Bones, które zajmuje się motion capture, animacją postaci, tworzeniem cutscen oraz cinematików. Możecie go zresztą kojarzyć z naszego podcastu, podczas którego w szczegółach wyjaśniał, jak powstaje mocap.

Chętni mogą zgłaszać się za pośrednictwem formularza rejestracyjnego.