Children of Morta zaprasza na „śmiertelny test umiejętności”

Wybaczamy, że 11 bit spóźniło się z wydaniem małego, płatnego dodatku, bo szybko wydało duży i darmowy.

O tym, że warszawski wydawca Children of Morta planuje nowy tryb zabawy, donosiliśmy raptem dwa tygodnie temu. Wówczas wiadomo było, że Family Trials zadebiutuje „już wkrótce”… i słowa dotrzymano.

Bezpłatne rozszerzenie ma nam zapewnić „śmiertelny test umiejętności”. Jego centralną częścią jest zaś – czytamy w (ciut pretensjonalnej) informacji prasowej:

„Zyklus – wyjątkowo nieprzewidywalny loch znajdujący się gdzieś w baśniowej Rei (…) Zyklus również dotknięty jest przez pochłaniającą świat Korupcję, a błyskawiczne zmiany otoczenia, układu kolejnych pięter i zasad panujących w jego wnętrzu oznaczają, że po wejściu doń nigdy nie będziesz w pełni przygotowany na śmiertelne niebezpieczeństwa, które na Ciebie czyhają”.

Po instalacji aktualizacji, Family Trials pojawi się obok trybu fabularnego (pod warunkiem, że pokonaliśmy królową pająków, a więc pierwszego bossa kampanii). Oferuje on zupełnie nowy system progresji i przedmioty, co więcej – jako że większość postępów przepada wraz ze śmiercią w losowo generowanych lochach – nie wybacza potknięć. Na osłodę: wszyscy członkowie klanu Bersonów są w nim dostępni od samego początku.

Zmian jest zresztą więcej, od teraz run nie znajdziemy w lochach (stają się one częścią systemu talentów), możemy też liczyć na dodatkowe zadania z nagrodami i niedostępne wcześniej ulepszenia ekwipunku. Na okrasę otrzymaliśmy dwa dodatkowe poziomy trudności („trudny” i „szalony”).

Nowiny zgrabnie sygnalizuje udostępniony właśnie zwiastun.

PS Czy wspomniałem, że całkiem niedawno mogliśmy się wsłuchać w baśniowe słuchowisko, które snuje Ed Kelly, a więc narrator gry?