Bloober Team chce tworzyć gry AAA

Z pozostałych wieści: nadchodzi tytuł osadzony w uniwersum Observera, studio stawia na perspektywę TPP i dodaje do nowych tytułów mechaniki.

Przedstawiciele spółki zaktualizowali plan strategiczny na lata 2020-2022, czym nie omieszkali się podzielić z inwestorami. Dowiedzieliśmy się, że:

  • Krakusi odchodzą od produkcji ze średniej półki cenowej. Mają wydawać jeden wysokobudżetowy tytuł co 1,5-2 lata.
  • Bloober będzie tworzył dwa projekty jednocześnie, przy czym mniejsze gry opracują zewnętrzni partnerzy. Studio planuje rozwijać swoje marki (na pierwszy ogień pójdzie „projekt bazujący na IP Observera„).
  • Spółka dalej zamierza produkować gry grozy, acz niekoniecznie będą to horrory psychologiczne.
  • Nowe pozycje mają oferować więcej mechanizmów oraz nową perspektywę (trzecioosobową).
  • Potwierdzono, że Medium zadebiutuje jeszcze w tym roku (na pecetach i konsolach nowej generacji. Więcej o grze pisaliśmy chociażby w tym miejscu). W 2020 ogramy również wspomnianego Observera-bis oraz tytuł-niespodziankę, o którym więcej dowiemy się wkrótce.