#ZostanWDomuRobGry: Odcinek 3 – Kto jest naszym odbiorcą?

Kim jest hyper casual, a kogo nęcą tytuły AAA? Polscy twórcy zdradzają, jak adresować swoją grę do właściwego audytorium.

Jan Chichłowski (Orbital Knight) opowie o tym, jak stworzyć grę hyper casual (i dlaczego warto ją stworzyć!). Tomek Grochowiak (MoaCube) poleci, by budować swoje dziełko wokół kilku prostych pomysłów. Konrad Słabig (Ten Square Games) zmierzy się z pytaniem: czy gry mobilne projektujemy dla użytkowników, a może dla algorytmów App Store’a i Google Playa. Konrad „Dealereq” Kuter podpowie, czego oczekują widzowie YouTube’a. Maria Piątkowska (Flying Wild Hog) cofnie się do czasów, gdy pracowała w CI Games i spróbuje ocenić, dlaczego szeroka publika nie kupiła trzeciego Ghost Warriora. Michał Azarewicz (Mass Creation) zdiagnozuje, czego chcą fani brawlerów, a Mateusz Wcześniak (Movie Games) i Michał Rogowski (PlayWay) pochylą się nad odbiorcami symulatorów.

Oglądaj #ZostanWDomuRobGry od użytkownika PolskiGamedev na www.twitch.tv

Przypominamy, że kolejny stream wystartuje o godzinie 20:00 na kanale PolskiegoGamedevu. Zapraszamy!

PS Uczestników jamu, którzy chcieliby wystąpić podczas audycji, zapraszamy do kontaktu! (Piszcie na adres: mateusz.witczak@polskigamedev.pl).