UBOAT, symulator łodzi podwodnej zwrócił koszta produkcji w godzinę

W dniu premiery na Steamie gra znajdowała się w TOP 3 najlepiej sprzedających się tytułów.

Deep Water Studio zadebiutowało na Steamie z UBOAT, symulatorem łodzi podwodnej, natychmiast osiągając niemały sukces – w ciągu zaledwie godziny odrobiono koszta produkcji. Nie jest to jedyny zysk, jaki przyniosła gra przed debiutem – udana zbiórka w serwisie Kickstarter wygenerowała około 108 tysięcy złotych, a wydawca, PlayWay wymienia wśród źródeł przychodów system symulacji wody PlayWay Water System, sprzedawany w sklepie Unity, jednak pozostaje to zauważalnym, ważnym sukcesem.

W ciągu pierwszych trzech dni od rozpoczęcia sprzedaży (gra dostępna jest w systemie Wczesnego Dostępu na Steamie), zakupiono 53 000 tysiące kopii cyfrowych, oraz aktywowano około 3700 kluczy zakupionych poza Steamem w formie fizycznej i serwisie Kickstarter. Największe zainteresowanie UBOAT odnotował w Niemczech, USA, Rosji i w Chinach. Wyjście z systemu Wczesnego Dostępu zaplanowano na rok 2020.

Powiązane gry: