Premiery nadchodzącego tygodnia

W tygodniu 29 lipca – 4 sierpnia ukaże się łącznie pięć produkcji, w tym jeden remaster klasyka z lat 80.

29 lipca – Catch a Duck

Studio All Those Moments startuje z Catch a Duck – zaplanowaną na Switcha i PC grą, w której jako lis staramy się przechytrzyć myśliwych i inne zwierzęta polując na upragnione kaczki. Poniedziałkowa premiera dotyczy tylko Switcha – gra ukaże się także na PC, choć nie wiemy jeszcze kiedy.

1 sierpnia – Jupiter Hell

Jupiter Hell oddaje hołd klasycznym strzelankom z potworami, demonami i innym paskudztwem. To strategia turowa, która pozwala graczowi decydować, jak szybko, lub jak wolno poruszać się będzie pełen potworów świat. Gra debiutuje we wczesnym dostępie, a studio ChaosForge dołożyło wiele starań, by wytworzyć godny zapamiętania, wyrazisty klimat.

2 sierpnia – Saboteur II: Avenging Angel

Polski zespół SimFabric wprowadza odświeżoną wersję Saboteur II, kontynuacji kultowego Saboteur! z 1987 roku. Po 32 latach gra ukaże się na Nintendo Switch i PC w zremasterowanej wersji tworzonej wraz z twórcą oryginału, Clivem Towsendem.

2 sierpnia – Wreckin’ Ball Adventure

Produkcja Don’t Bite Devs jest dokładnie tym, na co wskazuje tytuł: gracz wciela się w niej w burzącą kulę i wyrusza na przygodę. Dokładniej, w robota o dość niszczycielskiej sile przeciskającego się przez kolejne poziomy na PC i Nintendo Switch. Całość jest grą zręcznościowo-logiczną, w którą możemy grać samodzielnie lub w trybie kooperacji do czterech osób. Gra ma mieć 60 poziomów przedstawionych w perspektywie 2,5D.

3 sierpnia – Lost Flame

Lost Flame to mały, niezależny rogue-like, z turową walką od Bartosza Bojarowskiego. Akcja gry osadzona jest w świecie fantasy, a cała oprawa przypomina klasyczne produkcje w stylu ADOMa. Premiera gry oryginalnie zaplanowana była na czerwiec, ale teraz przesunęła się na sierpień – sam twórca potwierdził, że tym razem data ta jest definitywna.