Polska w grze #70: Walcz, głupia, walcz!

Co mają wspólnego telegraf i wymienianie ciosów z bossem? Co zrobić, żeby zrównoważyć ryzyko i nagrodę, kiedy na szali jest życie naszego awatara? Na te i inne pytania odpowiadają dwaj polscy spece od systemów walki.

Naszym rozmówcą w siedemdziesiątym odcinku „Polski w grze” jest Maciej Szcześnik, prorektor Warszawskiej Szkoły Filmowej oraz projektant systemów walki znanych z Wiedźminów. Sekunduje mu imiennik naszego redakcyjnego kolegi – „ten” Michał Król to projektant walk, które czekają na nas w Dying Light 2 i w pewnej niezapowiedzianej grze 11 bit studios (czyżby tej, o której dowiemy się więcej już w następnym tygodniu?).

Jeśli chcecie poznać abecadło combat designera i to, z jakiej perspektywy przedstawiciele tej profesji patrzą na gry, zapraszamy do odsłuchu.

Poniżej znajdziecie podcast na Spotify:

Pod tym adresem nadajemy na Apple Podcasts.

Podcastu wysłuchaliście dzięki wsparciu partnerów portalu PolskiGamedev.pl: Totalizatora SportowegoKGHM Polska MiedźFundacji State of Poland, Fundacji Orlen i Fundacji ARP.