Michał Nowak i Rafał Pawłowski (People Can Fly) wyjaśniają, jak wiele jest polskich elementów w Fortnicie i czym zajmowali się jako oddział Epic Games. Przy okazji dyskutują o “dobrym crunchu” i odpowiadają Adrianowi Chmielarzowi, według którego “spiritus movens Painkillera bądź Bulletstorma po prostu dzisiaj nie ma w PCF”.
Z racji profesji (obaj panowie są level designerami) odcinek rozpoczyna się suplementem do poprzedniej “Polski w grze” (“Jak zrobić poziom na poziomie“?). Następnie weterani studia wspominają niewydane Come Midnight i wydane Gears of War: Judgement. Tłumaczą, jak na studio wpłynęła zmiana prezesa (Chmielarza zastąpił Sebastian Wojciechowski) i zapowiadają, czego możemy spodziewać się po Outridersach.
Mało tego: zdradzają pierwszy sczegół na temat zapowiedzianego niedawno tytułu AAA!
Jeśli chcecie nas przesłuchać za pośrednictwem Spotify’a – zapraszamy tutaj.
Pod tym adresem nadajemy na Apple Podcasts.