Badanie i projektowanie gier (specjalność na kierunku Humanistyka 2.0)

To maksymalnie praktyczne studia wspierające zatrudnienie w branży i rozwój portfolio zawodowego. Studenci GAMEDEC uczą się projektować gry na wiele platform – komputerowe, mobilne, planszowe, fabularne (RPG i larp), gry miejskie, karciane, literaturę interaktywną. Pracują projektowo, zespołowo i indywidualnie, nierzadko pod opieką partnerów z branży.

TRZY LATA STUDIÓW NA GAMEDEC.UKW TO:

  • 4 semestry zespołowej pracy projektowej + 2/3 semestry projektu dyplomowego
  • Program studiów ułożony przez praktyków z branży
  • Portfolio 12+ projektów gier cyfrowych i analogowych
  • Specjalistyczna wiedza groznawcza (m.in. psychologia gier i graczy)
  • Praktyki i staże (w wersji naboru 2019/20: 12 miesięcy płatnych staży w branży!)
  • Osadzenie game design w szerokim kontekście humanistyczno-społecznym
  • Wiele przedmiotów w całości w języku angielskim