Koszty wydania Vampire: The Masquerade zwróciły się w kilka dni

Chodzi zarówno o wydatki na produkcję, jak i na marketing.

Najnowsza gra spółki Draw Distance – Vampire: The Masquerade – Coteries of New York, miała premierę 11 grudnia m.in. w sklepach Steam i GOG. Według szacunków studia, 5 dni później tytuł przekroczył próg sprzedaży, dzięki któremu zwróciły się koszty produkcji i wydania na pecetach. Jak informuje Michał Mielcarek, prezes Draw Distance, w ciągu pierwszej doby od premiery gra „osiągnęła siódmą pozycję wśród globalnych bestsellerów Steam oraz pierwszą na liście wschodzących nowości”.

Według danych dostępnych na platformie Steam Spy (konto premium, dające dostęp do pogłębionych statystyk), Vampire: The Masquerade – Coteries of New York posiada 8 tysięcy osób. 67% użytkowników Steama ocenia produkcję pozytywnie, a w serwisie Metacritic ma ona średnią 70/100 (na podstawie 14 branżowych recenzji).

W najbliższym czasie spółka opracuje kolejne aktualizacje, rozważa także dodanie nowych wersji językowych – m.in. niemieckiej, rosyjskiej i hiszpańskiej. Zapowiadane wersje konsolowe (PS4, Xbox One, Switch) zostaną wydane w pierwszym kwartale 2020 roku.