![](https://polskigamedev.pl/wp-content/uploads/2025/02/kala-zdj-1024x576.jpg)
GIC’24 nagradza najlepszych prelegentów
Po raz kolejny GIC honoruje twórców gier, którzy na konferencji wyróżnili się wiedzą i umiejętnością prezentacji. Jak co roku, kolejno poznamy nagradzanych w trzech kategoriach: Best Speaker, Best Programming Talk oraz Best Art Talk.
Pierwszą ogłoszoną zwyciężczynią jest Kala Janowska z 11 bit studios, która zdobyła nagrodę Best Speaker. Jej prelekcja „Not only numbers – what else to consider when balancing games” spotkała się z ogromnym uznaniem publiczności. Podczas swojego wystąpienia Janowska przeprowadziła uczestników przez skomplikowany proces balansowania rozgrywki we Frostpunk 2, dzieląc się wyzwaniami i strategiami ich przezwyciężania.
Entuzjazm słuchaczy przełożył się na nominację, którą otrzymała w wyniku głosowania w aplikacji GIC. Ostateczny wybór należał do Advisory Board konferencji, które najwyraźniej podzieliło opinię uczestników i przyznało Kali tą najbardziej prestiżową nagrodę. Serdecznie gratulujemy zwyciężczyni!
Nagrodzona prelekcja jest już dostępna na kanale YouTube Game Industry Conference, a widzowie mogą ją obejrzeć także z polskimi napisami. To nowy eksperyment GIC, dajcie znać jak Wam przypasował.
Nie tylko tytuł – prestiż i nagrody
Laureaci nagród dla najlepszych prelegentów GIC otrzymują nie tylko wyróżnienie, ale również konkretne nagrody. Każdy zwycięzca otrzymuje 1000 euro, sprzęt od AMD oraz unikatową kurtkę GIC Best Speaker – to dopiero dziesiąta taka kurtka, jaka trafia w ręce prelegentów z całego świata.
Już w przyszłym tygodniu poznacie nazwisko następnego zwycięzcy i zobaczycie kolejny spośród najlepszych wykładów GIC’24. Nie przegapcie tego!