Gaming na Giełdzie IV: Zapis konferencji

Jaka przyszłość czeka symulatory i czy wishlisty to dobry probierz zainteresowania?

Pierwszego dnia konferencji Albert „Longterm” Rokicki zaprosił do debaty „GPW o Gamingu” zróżnicowane grono. Bloober Team i Kool2Play reprezentowali prezesi Piotr Babieno i Marcin Marzęcki, przed kamerą pojawili się również Maciej Bombol (GPW), Emil Popławski (Erste Securities) i Michał Wojciechowski (IPOPEMA Securities). Ten ostatni wrócił już chwilę później, by poprowadzić webinar „Źródła informacji na temat spółek giełdowych”.

Opublikowany przez Strict Minds Communication Środa, 3 czerwca 2020

Kolejnego dnia Mateusz Witczak, redaktor naczelny PolskiGamedev.pl, wypytywał o sukcesy krajowych symulatorów Krzysztofa Kwiatka i Krzysztofa Sałka (Creepy Jar), Krzysztofa Kostowskiego (PlayWay), Dawida Ciślaka (Polyslash), Marcina Jaśkiewicza (Simteract), Michała Gardełę (Moonlit), Krzysztofa Kreja (Frozen District), Tomasza Mazura (Forestlight Games), Mateusza Wcześniaka (Movie Games), Mateusza Mucharzewskiego (Graczpospolita.pl) oraz Aleksandrę Cwalinę (Detalion Games). Rozmawialiśmy na temat nakładów, których wymaga produkcja symulatorów, znaczeniu wishlist oraz targetach, do których trafia gatunek.

Opublikowany przez Strict Minds Communication Czwartek, 4 czerwca 2020

Wydarzenie zorganizowali Strict Minds Communications, Giełda Papierów Wartościowych oraz redakcje PolskiGamedev.pl i StockWatch.pl.