Game Dude: Co ma Tarantino do gier wideo? Romans kina z kulturą cyfrową.

Fanki i fani gier wideo, kina oraz przyszli twórcy gier, witajcie w krainie gamedevu!

  • Jesteście reżyserami czy aktorami, którzy zastanawiają się nad możliwością pracy przy tworzeniu gier?
  • Chcecie zobaczyć jak od kulis powstawały cutscenki z Waszych ulubionych produkcji?
  • Szukacie możliwości dokształcenia się specjalizacji, którą chcecie się zajmować?

Jeśli tak, to zapraszamy Was na pierwsze spotkanie w II sezonie naszego projektu. Wystąpi na nim dwóch prelegentów:

  • Kajetan Kapuściński – Cinematic Lead Designer w CD Projekt Red. Absolwent reżyserii na Warszawskiej Szkole Filmowej. Pracował przy grze Wiedźmin 3: Dziki Gon w roli projektanta i reżysera scen interaktywnych oraz aktora w sesjach motion capture postaci dziecięcych. Koordynował pracę zespołu Cinematics przy dodatkach do wspomnianej gry. Był również współ projektantem systemu interaktywnych scen FPP w grze Cyberpunk 2077. W ramach swojej prelekcji opowie na czym polega rola Cinematic Designera i jakie umiejętności są potrzebne do jej wykonywania na przykładzie gier studia CD Projekt RED Wiedźmin 3: Dziki Gon oraz Cyberpunk 2077.
  • Adrian Perdjon – CEO studia Bones, zajmującego się motion capture, animacją postaci, tworzeniem cutscen oraz cinematisców. Aktor i koordynator sesji motion capture. W przeszłości również aktor filmowy, telewizyjny i dubbingowy. Absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej im. Ludwika Solskiego w Krakowie. Podczas swojego wystąpienia opowie o sesjach motion capture, technologiach, które za nimi stoją, ich przygotowaniu oraz specyfice pracy aktora czy reżysera na takim planie.

Spotkanie odbędzie się w Kinie Elektronik przy Warszawskiej Szkole Filmowej. Chętnych do wzięcia udziału w naszym wydarzeniu, zapraszamy do wypełnienia formularza. Decyduje kolejność zgłoszeń! Potwierdzenie rejestracji wyślemy do Was zbiorowo z wyprzedzeniem kilku dni.

Wydarzenie na Facebooku.