Elon Musk: Chcielibyście odpalić Wiedźmina na Tesli?

Miliarder znów puszcza do nas oko.

Gwiazdor serialu „Rick & Morty” (a w wolnych chwilach dyrektor generalny SpaceX i Tesla Inc.) trzyma rękę na pulsie. Przykładu? Gdy w listopadzie ujawnił istnienie Cybertrucka, podgrzał temperaturę wokół ciężarówki dyskusją z twitterowym kontem Cyberpunka 2077.

Teraz zaś pyta nas, czy chcielibyśmy ograć Wiedźmina w samochodach Tesli (i przypomina, że już teraz możemy obejrzeć w nich serial Netfliksa). Nie muszę chyba dodawać, że wyniki są dość jednoznaczne, aż 85% chętnie „dałoby grosz” za taką możliwość.

Raczej wątpliwe, byśmy szybko sprawdzili w samochodzie trylogię Redów, choć faktem jest, że już Tesle umożliwiają zagranie w Stardew Valley, Cupheada, Asteroids czy Missle Command (w niektórych przypadkach da się zresztą wykorzystać w tym celu kierownicę i pedały!).

Faktem jest natomiast, że w ankiecie wzięło udział ponad 690 tys. użytkowników Twittera, a przedsiębiorca zręcznie przypomniał, że jego auta elektryczne są zintegrowane z Netfliksem. Posłużył się, dodajmy, wyjątkowo nośnym przykładem. Jak się właśnie dowiedzieliśmy, „Wiedźmin” miał najwyższą oglądalność ze wszystkich pierwszych sezonów w historii platformy, obejrzało go ponad 76 mln ludzi

…acz nie zapominajmy, że streamingowy gigant liczy każdą osobę, która widziała przynajmniej 2 minuty odcinka.